Dynamics4Healthcare Uw partner

met Hart voor de zorg

Dynamics4Healthcare is ontstaan vanuit het idee dat mensen die in de zorg werken zelf het beste weten hoe de zorg verbeterd kan worden. Veel van onze consultants hebben namelijk een achtergrond in de zorg. We hebben ons werkveld achter ons gelaten, maar de passie voor de zorg meegenomen.

Wat doen we?

We zetten mensen die in de zorg werken in hun kracht, zodat zij de beste zorg kunnen leveren aan hun cliënten en patiënten.

Data

Onze data experts kunnen u helpen met het beheren, ontsluiten en inzichtbaar maken van uw data.

Spraakherkenningssoftware

Als Nuance partner kunnen onze consultants ondersteuning bieden met training, implementatie en advies.

Procesoptimalisatie

Onze consultants helpen u door het inzetten van technologie om slimmer, makkelijker en efficiënter te werken.

Hoe doen we dit?

We doen dit door het optimaal inzetten van technologie. Wij specialiseren ons in Microsoft producten, zoals het Power Platform, Azure en Dragon Medical One.

Onze data experts zijn bekend met alle facetten van Azure. We helpen u met het opzetten van een data strategie, het maken van dashboards en het ontwikkelen van pipelines.

Het Power Platform wordt gebruikt om snel apps, dashboards en websites te bouwen. 

Als enige en officiële Nuance Partner in Nederland zijn onze Nuance Consultants dé experts op het gebied van spaakherkennng.

Wij beschikken over uitgebreide kennis van  Java, Springboot en C# zodat we maatwerk kunnen leveren en niet gebonden zijn aan Microsoft.


Waarom doen we dit?

Wij geloven dat het optimaal gebruik van het Microsoft productportfolio professionals in de zorg in hun kracht zet om te focussen op dingen die er écht toe doen.

Onze Kernwaarden

Bij Dynamics4Healthcare worden we gedreven door onze kernwaarden.
De kernwaarden vormen de basis voor alles wat we doen!

Vindingrijkheid

Onmogelijk is geen optie. We brainstormen met collega’s naar goede en betaalbare oplossingen, ook wanneer het moeilijk wordt.


Onderscheidend

Geen ellenlange analyses, geen onbegrijpelijke half Engelse teksten doorspekt met IT-jargon. De helpdesk is goed bereikbaar en heeft kennis; het is geen doorgeefluik.

FireCreated with Sketch.

Gedrevenheid

Enthouiaste medewerkers die oplossingen creëren waar de klant blij van wordt. Gedrevenheid betekent ook verantwoordelijkheid: problemen benoemen, aanpakken en oplossen.

Onze Locaties

Wij hebben locaties door heel Nederland en de deur staat altijd open voor een goede kop koffie.

Onze locaties